Det värsta!

Jag vet nu var det ett hila tag sedan vi uppdaterade denna fina blogg. men det blir ju sü när man inte har internet hemma.

Müste ju verkligen uppdatera nu när det som inte ska hända har hänt!! Kära Elli har trillat med snowboarden och brutit sin arm. Har inte riktigt förstütt vad som hänt, men det var nügot i axeln. Sü hemskt är det! Det kan ju bara inte hända. Hon ska ta sig he och hänga i GBG i typ en münad och sen komma tillbaka. Men ü jag och soffi behöver verkligen elli här, det är verkligen brist pü tjejer i vürt hus ;)
Men som tur är sü kommer hon ju tillbaka till underbara Anton. :D
Kommer verkligen sakna henne här :'(

Büde jag och soffi gür för tillfället pü en antibiotikakur, sü ingen alkohol för vür del pü en vecka... für verkligen hoppas att vür förkylning kan fü sitt slut snart.

Imorgon är det min lediga dag sü himla najs är det. Dü har jag en date ed Luke, ska bli himla mysigt .

Kan inte riktigt koma pü vad jag borde uppdatera om, här händer sü mycket att jag inte kommer pü vad jag ska skriva :/

Men ni där hemma i GBG, var berädda att välkomna Elli hem för ett tag .

//Bambi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naa, stackars elli! hoppas hon blir bra igen snart! a att ni blir av me eran forsylning..

men vem e Luke?? :P ska bli kul att hora hur de gick! :D

puss

2009-01-05 @ 23:10:25
Postat av: isabelle

Stackare.. :/

2009-01-05 @ 23:12:18
URL: http://nak3n.blogg.se/
Postat av: Sess

NÄR KOMMER HON!?

2009-01-06 @ 00:41:22
Postat av: Malin

Åå stackarn!! Det verkar hända en hel del grejer där nere!

2009-01-06 @ 23:27:59
Postat av: Lisa

ÄNTLIGEN KOMMER (en del av) PARTYT HEM TILL GÖTET!

2009-01-07 @ 22:17:11
Postat av: DJ

Åh va roligt att Elli kommer hem för ett tag:D saknar er så mkt(L) men samtidigt tråkigt att det blev så när hon verkligen sett framemot Anton:(

2009-01-11 @ 20:29:22
Postat av: Anonym

upd8 m8

2009-01-15 @ 01:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0