Super Duper

Vi har det bra vi har det super fint!

Fest varje dag är det, hade iof paus igår, ganska skönt faktiskt. Men ikväll blir det inflyttningsfest, 8 killar kom och flyttade in i vår lilla stuga. Sjukt sköna är dom. Idag ska vi utnyttja Frans O's bil så vi slipper bära hem all mat och dricka. Idag ska jag och soffi lyxa till det med lite lax till maten, dock är det lax i konservförpackning.

Jobbet är fixat för min del. Bartender på Tom Dooley, kommer bli sjukt najs, förutom att jag är lite halvrädd för min chef. Han är lite skrämande. Fixade så Elli också fick jobb där, fast hon har bara deltid. Jag ska jobba 6 dagar i veckan mellan 17,00 - 01,30 så får väll festa efter det, men får ivf åka skidor.

Lyckades efetr festen i fredags gå med en människa till Krazy Kangaroo uppe i backen, hur dum får man vara! I snöracet! men det va spännande att pulsa ner i backen dagen efter med snö upp till rumpan.




Det är en liten stad detta, rykten sprider sig snabbt så man får passa sig vad man gör ;)

//Bambi

Kommentarer
Postat av: Malin C

Va nice ni verkar ha det! :D Vilken mysig liten stuga.. Längtar redan till att komma ner o hälsa på er! Uppdatera på.. och lämna inte ute några detaljer! ;)

2008-11-24 @ 15:39:15
Postat av: DJ

Grattis till jobbet! Känns bra att veta att ni inte svälter där nere... Låter verkligen som att ni har det super, men du får ta o hälsa Elli och Obbe att de måste bli bättre på att blogga. Bambi du leder starkt med inläggen;)kram

2008-11-24 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0