kras...

...sa det igår när jag vid sådär 7tiden på morgonen gick in i köket och trampade på något. Kollade närmre på det och där låg det en död mus mitt på köksgolvet! HATAR MÖSS och det blev inte bättre av att obbe som satt där (vi hade suttit där kanske en kvart precis bredvid den utan att se den) sa att det kom ut blod ur den! Fy fan!

Uppdatering av min säng, jag har fixat den! Slängde ner hela madrassen emellan sängstomen så nu ligger jag på golvet, lika bra det!

UNDERBART VÄDER idag. Sitter här med bambi. Vart ute och åkt men hon är bakis som ett as (skitkul när vi råkade hamna i en svart puckelpist som inte var riktigt öppen hahaha).

Kommentarer
Postat av: DJ

usch vad äckligt! hade du skor på dig då eller va du barfota?fyfan :O

2008-11-30 @ 16:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0