Fortfarande full?

Var nog det förut men nu börjar baksmällan smyga sig på. Skyller på Soffis jävla shottar! Igår var det fest, jävligt bra fest! Så nu är jag redo att lämna Göteborg för St Anton. Ni andra också va?!

Så vad hände igår? Började hos Seeberg, vidare till PC och sedan hamnade jag själv på excet. Så där i kön träffade jag en annan ensam tjej så nu var vi två! In där och röjja och sedan iväg. Men frågan är vart alla andra tog vägen? Har väl i och för sig vant mig vid att jag alltid är ensam  till slut var vi än är. Vi borde köra som i hulstfred och sitta ihop, det skulle underlätta!

Imorgon alltså, då drar vi för fan! Och jag kan lova alla att jag ska uppdatera er om vad som händer där nere! För vad är jag bäst på? Snacka! Både om det jag borde och inte borde så... Soffi, Bambi och Obbe- AKTA ER FÖR MIG!

//Elli

Kommentarer
Postat av: Bambi

Fråga inte mig vad som hände igår, jag har inget vettigt att komma med ändå :) men det va en bra avskedsfest ivf :)



Haha, denna bloggen kan bli farlig när Elli är i farten ;)

2008-11-15 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0