DET HANDLAR OM KVALITE DJ!

Bambi kanske leder men sedan kommer jag och bara kör över... hmm haha kanske inte. Men nu har jag iallafall tagit mig bort till internetcafét. Bakis som ett as så var tvungen att röra på mig lite.

Livet leker här nere och snart öppnar backarna också! Men fan, hade massa saker jag skulle skriva om men måste glömt bort dem med tiden drickan rann ner. Det här sög! Vet att jag har lovat att skriva allt smaskigt som händer men det har inte ritkigt satt igång med sådant där som är värt att berätta (tror jag) än men det kommer, behövs nog lite turister först!


USCH vad tråkigt inlägg... men snart kommer det en film! Så mammor, sluta läsa. Speciellt Carina för soffi mördar oss om vi lägger upp den innan du slutar läsa, du kan väl säga att du har slutat iallafall?

Kommentarer
Postat av: DJ

Det var duktigt av dig Elli:)! hahah läser era föräldrar bloggen?får veta allt smaskigt deras döttrar gör....;)saknar dig min knorr<3

2008-11-25 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0