Avsked

Gårdagens avskedsfest blev ju toppenbra, annat kan man inte säga. Förrutom de små detaljer man får höra dagen efter, som att jag tydligen trillat och slagit i Huvudet. Det förklarar ju dock alla blåmärken och skrapsår jag har idag.
För övrigt när jag tänkte lägga in bilderna från kameran på datorn idag så hittar jag inte kameran! Vände väskan ut och in men icke då!
Ringde runt och smsa de som jag hängt med igår... kameran borta!!!
kan något värre hända dagen innan mitt livs resa (behöver ju faktiskt dokumentera den med bilder)
Till slut när jag ringde älskade Malin, som för övrigt var chaffis, och nykter . Tänkte att då borde man ha koll. Jag kom på som en lampa över mitt huvud att jag åkte bil med henne! Så lite halvt desperat frågar jag om hon kunde kolla i bilen, och vips där va den! (måste ha bättre koll på mina saker, är det inte skinnhandskar är det kameran, vad tusan blir nästa sak?)
Skickade iväg pappa till Stora Höga för att hämta den :) nu är kameran här i säkert förvar.

Måste tipsa om en gladlåt: Peter Gabriel - Solsbury Hill
Maile och jag är bra på moves till den ;)

Måste tillägga att Linda är världens underbaraste människa just nu <3 var här 2 ggr och sa hejdå, fick örhängen och ett vackert armband också, nu kommer man inte kunna glömma henne när man är borta.
Kommer sakna dig och många andra <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kittin: "har du en cheeseburgare i påsen?"

random: "ja"

kittin: "kan jag få den?"

random: "ja"



(L)

2008-11-17 @ 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0