8h blev 13h!

Sant... resan började bra och övergick till jävligt kul men jävligt fel när vi missuppfattade allt och glömde gå av tåget för att byta i zurich och hamnade borta i ja... någonting. Byta tåg igen och hamande i en stad som hette Sargans. Där blev det 3h med mat och krök. Vidare hit. kom fram! Hann bara åka igenom Lischenstein, Luxemburg och säkert något till. JÄVLIGT roligt var det däremot. Och ja, vi fick faktiskt sviten på boendet.

Igår ägnade vi oss åt att gå runt sådär 5 varv i hela byn och leta efter någonstans att bo, vi hittade ett till slut! Verkar skitbra, men Soffi och bambi ska ge sig iväg dit om ett tag och pruta ner priset. Det kommer bli ett hus med fest kan jag lova... väntar med skumpan tills vi flyttar in dit, imrogon bitti skulle jag gissa på.

Måste säga också att jag älskar gubben som står och borrar i trottoaren, han har så bra saker att säga! Honom ska man gå till om man behöver något råd... tror jag iallafall!

//Elli

Kommentarer
Postat av: Kittin

haha, de verkar ju som att ni hade en lyckad resa! varför e jag inte förvånad? :P gött att de går bra med boendet i alla fall, hoppas ni får de! ja håller tummarna för er :) ha de bäst!

2008-11-18 @ 16:28:37
Postat av: Anonym

hejja borrgubben.. han verkar smart. :)

2008-11-18 @ 20:33:28
Postat av: SESS

Suck ja va ska man säga!?

Haha låter just likt er! Haha jaja! hur är vädret där nu!? DÖTT?!

Vilket datum åker vi till hemse (A):D

HA D BÄST FUCKERS!

2008-11-19 @ 23:31:48
Postat av: Anonym

Suck ja va ska man säga!?

Haha låter just likt er! Haha jaja! hur är vädret där nu!? DÖTT?!

Vilket datum åker vi till hemse (A):D

HA D BÄST FUCKERS!

2008-11-19 @ 23:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0