Trötta jävlar

Igür var det partyfredag, men jag jobbade ju.. kom frün jobbet vid halv 2. sen bar det av mor stan även för mig, full var jag. jobbigt att bli nersupen pü jobbet. Igür blev det verkligen FÖR münga jägershotts. urgh! . kom till funky, där de andra var, en kvart innan det stängde (fick garderob gratis ivf). sen drog jag och elli till kandahar och stannade tills det stängde ocksü. Kom inte i säng förrän vid 05,30.. inte konstigt man blir trött. missade dock en helt underbar dag i backen idag. men kunde ju inte üka och sova samtidigt. Lite komiskt när man gür och lägger sig vid den tiden för dü skulle Robin precis gü upp för att gü till jobbet. missade nog varandra med 5 minuter eller nütt.

För övrigt är jag tydligen välkänd pü Krazy Kangaroo nu efter min hjälm / mobil incident. haha!

// Bambi

Kommentarer
Postat av: Kittin

Heej! har precis suttit a las igenom era avaentyr, jaklar va ni partar :) va e de for incident? :P ni far ju inte skriva sa man blir nyfiken, vill veta allt me en gang! :) a va e detta me soffi a nan?? haller hon pa att bli en forhallandetyp igen? a elli?!? va hander.. Langtar efter a fa lasa mer! :) saknar er massa!! puss

2008-12-13 @ 23:20:01
Postat av: Dj

Jag håller med! Vill veta om incidenten:D

2008-12-14 @ 20:05:01
Postat av: Dj

Jag håller med!vill veta om incidenten:D

2008-12-14 @ 20:05:46
Postat av: SESS

S K Ä R P N I N G ! Hur tror ni vi andra mår när ni aldrig uppdaterar bloggen! Så himla ofab !

2009-01-02 @ 19:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0