Mys Pys...

Fasen va mys vi har i vårat lilla hus i st jacob. man märker verkligen att vi hade tur med att hitta boende sådär tillsammans. Väldigt många av de man träffar letar både efter boende och jobb. Landvetterborna (eller Hindås va det nog) hittade boende igår efter att ha fått dra runt på gatan några dagar.
 Jag tycker det är väldigt spännande det där med att vi lever 12 pers som verkligen delar på allt. det blir liksom som ett eget litet Big brother. Hade man filmat hade det nog nästan varit bättre, kan jag lova.
Sen är det ju väldigt roligt det här med Soffi och Albin som klänger en del på varandra, jag och elli bara väntar på att de ska bli tillsammans så vi kan säga: Vad va det vi sa... haha. för övrigt i vår fryppelsäng så har Albin och proppen delat säng i någon vecka eller va det nu är, ioch kan meddela att Albin trillar då jämt över i min lilla minisäng, bara för den ligger lite lägre än de andra.
Ellis ligger ju lägst nu men Pappa Gruber skulle kommaa och fixa den, eller så kanske det blir en helt ny säng för ellis del. Jag bara längter efter att få byta säng som vi bestämde i början när jag tog den mobbade sängen så jag skulle ha det gjort ;)

Att soffi murvlar in sig i en säsongskille va ju nästan lite beräknat, men vad händer med älskade Elli och Pontus? inte kärlek där kanske, men jag tror nog Ellil hittat en till Magnus :)

Jag och Obbe håller oss chill i dill för tillfället tror jag, i varjefall i BigBrotherhuset. Utanför har vi våra ching också.
Satt och snackade en hel del med Obbes gamla ragg igår. Ebba. Hade tydligen träffat henne på valborg när jag lekte chaufför. Hon va en himla mysig tjej... Obbe go for it! ;)

Nu har jag varit på Obbes jobb och kollat när de vallade mina skidor, spännande.. Sitter här och väntar på honom tills han ska sluta. 5 min kvar bara :)

Ja men idag blir det myspys för hela slanten, har sån träningsvärk så inte blir det någon skidåkning. Vila is the shit!

Puss och kram på er
// Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0