Incidenten

Glömde skriva om själva incidenten. trodde jag redan gjort det. Det var sühär att vi var pü Krazy kanguruh pü afterski. Upptäckte att allt kostade 2 euro, büde för öl och shots. Vilket är väldigt billigt och därmed galet farligt.
Vi söp pü, drack en himla massa öl och en hel del flügelshotts (röd vodka + red bull)
Alla blev redigt packade, men tror nog jag och elli lyckades bäst. När vi skulle gü tog jag vägen förbi toaletten. När jag sitter där och pissar ringer självklart min telefon, full som jag är tar jag upp den och börja prata med Martin som ringde. När jag är klar reser jag mig och spolar men väldigt osmart var jag som dü försökte sätta fast mobilen vid örat som man kan göra om man har hjälmen pü sig. Hade dock int pü mig den och mobilen trillar rakt ner i toaletten, plums! Stackars artin kan ju bara känna sig sü spolad ;)
Mobilen var inte vattentät sü den är brutaldöd nu :'( stackars min lilla ferrari... Som tur är hade jag ju den österrikiska mobilen som jag använder nu.
När jag ko upp till baren igen hittad jag inte min hjäl och mina handskar. var tog de vägen?! jag och elli gür ut och ska dü försöka ta oss ner för den korta baken frün KK, den tar i vanliga fall max 2 min ner, för oss tog det denna güngnen 20 min, vi issade bussen med 50 meter och fick därmed ta en taxi.

Dagen efter tar jag och soffi vüra brädor och üker till KK för att hämta min försvunna hjälm. direkt när vi kommer in kommer bartendrarna fram och säger "Lite fulla igür eller?" de hade hittat min hjälm och hanskar pü toaletten. Frün dü är jag büde välkänd och mobbad pü KK ;) haha.

Idag är det Soffis födelsedag HURRA HURRA HURRA! hade planerat att gü och äta revben pü Bobos, de andra ska göra det, men lilla jag är pü jobbet, inga revben för mig inte :( soffi fick en liten present av mig, spelet UNO, sü nu kan det spelas nütt annat än vanliga kort.

//Bambi

Kommentarer
Postat av: Dj

hälsa grattis till proppen<3

2008-12-16 @ 19:07:06
Postat av: Anonym

Duktigt Johanna :-)

Både du och jag har lyckats ha sönder våra mobiler under loppet av två veckor då :P Jag fick ett antal drinkar över min och du spolar ner din, härligt :-)

/ Maile

2008-12-17 @ 10:21:05
Postat av: SESS

GRATTTIIIIISS SOFFIPROPP<3:D HAHA ni är inte lite goa ni haha!

2008-12-18 @ 10:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0