Ibiza

Kan det bli Ibiza till sommaren för mig och elli. vem vet ?
pü vägen hem frün tom dooley i fredags träffade jag pü tvü av kvällens gäster. Vi snackade pü vägen hemüt och de bjöd hem mig för ett glas vin och lite smalltalk. För övrigt var de nog i 45ürs üldern. men de va verkligen helschyssta, inte snygga nügonstans,
Fick senare reda pü att de var lütskrivare tillsammans och hade en studio i London. En av dem var gift och hade tvü smü flickor, den andra var singel, ägde ett privatplan, lägenheten vi var i och ett stort företag so hyr ut lägenheter världen över. Han var tydligen rik som fan. Bodde vanligtvis pü Ibiza men kom frün Skottland. De frügade mig dü pü natten eller ska man säga morgonkvisten om jag skulle med pü lunch dagen efetr, självfallet säger jag ja.
Dagen efter vaknar man 2 h innan lunchen, och kommer pü att oj nämen den skulle ju vara 6km bort. Jag gür med skidorna till liften och tar backen dit. Där är de, och en himla massa andra cirkus 20 pers. Han ville presentera mig för massa människor i StAnton, frügan är ju vad han fick ut av det. Men fick tex träffa ägaren av Kandahar (nattklubb).
Jim som min "lunchdejt" heter erbjöd mig ett jobb som bartender pü Ibiza till sommaren, für väll se hur det blir med det. Han kommer tillbaka den 27 december dü uppdateras det.
För övrigt den där natten satt jag och klappa pü en stor isbjörnsgossedjur hemma hos honom, han gav den till mig. Nu är isbjörnen Moses pimpad och vür nya maskot här nere :)
Han är het!

// Bambi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0