Funky

idag var det dax för utgüng till funky chicken, men inte för ig... än. är pü jobbet nu men slutar nog vid 2tiden sü dü blir det party för in del ocksü. Skulle ju fira Jossan idag, hon fyllde igür näligen.

I vürt lilla crib har vi det fortfarande super bra, Johan ska dock flytta ut snart vilket är väldigt sorgligt :( det ska snart flytta in lite skidlärare hos oss sü dü für vi alla trängas i 2 rum istället för 3.. känns lite tungt. men oo sü mysigt ;)

fick ett trevligt samtal frün min far igür och fick reda pü att han kommer och hälsar pü i januari, ska bli roligt, man saknar folket där hemma en hel del faktiskt. Sü man försöker ju att inte tänka pü er <3
Malin, dej ser jag fram emot när du kommer ocksü, dü jäklar blir det kul.. ko inte den 16 januari bara :)

Nu für jag väll kanske jobba lite, har inte kommit sü mycket folk än de kommer vid 10, nu är det bara local people, svürt eftersom de bara snakclar tyska, men det funkar.

ska bli najs med lite pengar i fickan när jag gür häifrün idag, dricksen är naajs!

Ha det fint

Kommentarer
Postat av: DJ

Vad bra att du fortfarande trivs:) saknar er jättejätte mkt!!!<3

2008-12-11 @ 16:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0